Veelgestelde vragen over onze administratie

Heeft u vragen over onze administratie of over contracten en afspraken. Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over administratieve zaken.

 

Over onze administratie

We sturen u geen nieuw contract. Omdat het uitsluitend een naamswijziging betreft en de partij waarmee u heeft gecontracteerd verder hetzelfde blijft, is dat ook niet nodig.

Ja, de Algemene Voorwaarden veranderen inhoudelijk niet.

Ja. Daar verandert niets aan.

Er verandert niets aan de afspraken die we samen hebben gemaakt. We gaan onze dienstverlening alleen onder de naam PreZero voor u uitvoeren.

Nee dat kan niet. We blijven onze dienstverlening gewoon volgens de afspraken uitvoeren.

Nee. De afspraken die we samen hebben gemaakt blijven gewoon staan.

Contracten en afspraken

De contactpersonen en onze telefoonnummers blijven gewoon hetzelfde. Onze website verandert wel. Dat is nu www.prezero.nl

Ook onze e-mailadressen zullen over een tijdje veranderen. Daarvan houden we u op de hoogte. Kijk voor onze actuele contactgegevens op www.prezero.nl/contact

Overige categorieën met veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op